Yes i am. Coding equipment is available. So far I havn´t yet done the coding.
ToDo list is already written
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Nimmst du die Schürze eigentlich komplett alleine ab oder hast du Hilfe dabei? Alleine ist doch quasi unmöglich. Wobei, du hast dein Auto schon so oft auseinander genommen, da zweifel ich nicht mehr
Here you can see it in a picture from 7-forum.com:
Foto: BMW Selective Beam (vergrößert)
Explained in simple terms, the selective (or adaptive) high beam works with adjustable flaps and by changing the horizontal tilt. For example when you follow a car in a corner.
I realized that I have this feature 4 months after buying the car. Now almost every ride is with high beam
Weder beim Ein- noch beim Ausbau habe ich die Hochtönerblenden ausgebaut. Bissl fummelig aber es geht
Angaben absolut ohne Gewähr und auf eigene Gefahr
Genau die habe ich gekauft Konnte die sogar aus meinem VFL ausbauen ohne sie zu zerstören und in meinen LCI einbauen.
Wie du aus diesem Satz erlesen kannst, passen die bei beiden Fahrzeugtypen, da der hässliche Spalt nicht verbessert wurde
Zurückschicken. Ich habe mir bei amazon die mit den Haltenasen bestellt. Halten bombe!
Alles anzeigenHi, I can't sing the statements mentioned above at all.
I had the F10 with adaptive dual Xenon lights, now I have the adaptive LED lights.
It might be asubjective feeling, but the difference is remarkable. To my feeling the LED lights are something like 100% brighter.
But the technical data underlines my experience:
-Xenon at BMW has: 5500 Lumen
-LED: About 10.000 Lumen...
The colour of the light is much more convenient to my taste. With the Xenons I also often had the feeling that they are flickering a little bit in some situations. That is completely not the case with LED.
The biggest advantage of the adaptive LED light is, that you drive with high-beam almost all the time. Cars in front are "cut out".
On the motorway the feeling, compared to Xenon, is even more impressive. Cars on the opposite lane are excluded.
On your side at least 400-500m of the street are bright. You can compare it like driving with high-beam with the Xenons.
For me the change to LED light was an absolute impressive experience.
The Lumen values are absolutely wrong! Xenon has a Lumen value of around 3200. I don´t know the lumens of LED headlights, but I have read something around 4000. I think these high values are for the LED high beam.
The color Temperature is amazing. Pure white. But the feeling with the ILS System in a Mercedes V-Class is sobering. The "light carpet" is not as wide as xenon and it doesn´t feel so much brighter. For me there is no need for LED now! Maybe the G30 Generation is a lot better. Have to take a test drive
As previous speakers have already said, the LCI has adaptive high beam assist. It masks the oncoming traffic and works like a charme, i am very impressed.
The currently probably brightest xenon lamp in the market is the Osram Nightbreaker Laser D1S.
Marketing says 200% more light output compared to standard xenon. Absolutely no way, but a lot brighter with a nice color temperature (around 4.500 kelvin).
When there is no need for certification then the best choice will be the Osram Cool Blue Boost. Extremely bright with around real 6.000 kelvin color temperature.
Ist das peinlich Da habe ich in der Tat noch nie drübergehalten... Für mich war der Aufbau klar. Blockierte Grafik und danach der Link zur Grafik.
Man lernt halt nie aus
Ich hab ehrlich gesagt noch nie mit bilder-upload.eu gearbeitet, von daher kann ich dir das nicht sagen. Bei abload.de bekommst du nach dem hochladen der Bilder direkt mehrere Links angezeigt die du dann kopieren kannst für z.B. ein Forum oder deine eigene Seite oder oder oder. Musst nochmal nachschauen. Aber da du sie ja nun als Anhang hier bei deinem Beitrag angefügt hast, passt doch alles
das ist doch klar, dass da was angezeigt wird, trotzdem werden nur die Thumbs angezeigt