Gerade geschaut, ja meine startet auch nicht mehr.... Schade.
Das mit Route schicken wäre schon cool. Hab mir aber so ne Carplay box gekauft und fahre mit Google Maps, die ist was Routenführung und Stau um einiges besser als original. Nachteil halt nicht voll integriert.
Ja hab gerade einen Audison USB gekauft mit 2 Ohm, extra für BMW. Gabs als B Ware günstiger mit voller Garantie. Die kosten neu auch nur 170Euro das Stück und sollen nen Ticken besser bzw tiefer gehen als die Eton.
Thanks for your answer. You mean the primary problem is the pump? I think the primary problem is the wear and tear of the chain which is a known issue of the engine. That was the reason I was hearing it and thats the reason it failed. I don't think the primary reason is the oil pump or am I missing something?
For you it must have been the burdock, but there are many N57 with connecting rod bearing damage! I think it comes from the oil pump.
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) although the engine then has to be running which of course it isn't doing now .
I have no idea how he comes to over 2 BAR. The BMW specification is 1.2 bar at idle. I have fluctuations up to 0.5 bar at an oil temperature of 100 degrees, I think my pump is also defective.